Länge sedan sist!

Hallå alla glada :)
Ja man kan ju lugnt säga att det var evigheter sedan jag skrev någonting här!!
Men har helt enkelt inte kännt mig motiverad!
Men tänkte försöka ta tag i detta om det ens är någon som läser denna blogg längre?
Förra helgen fyllde jag 21, var inte lika fartfylld å galet som min 20års dag, men ingen kan nog någonsin slå den!
Men va iaf mysigt, var på scandiiavium nästan heöa dagen faktist, först på mässan ,ed Josefin, Sara å Linda sedan på kvällen kom Pontus så såg vi 155 hoppningen som var mycket spännande:)
Sedan hem å äta lite för att sedan börja festa.
Josefin, Amanda å linnea å såklar jag fick sedan skjus av Pontus in till GBG där vi dansade till kl4 =)
jobbar fortfarande hos Caroline men ska denna månad sluta för att börja jobba halvtid för Niclas (pontus äldsta bror) då jobbar jag dessutom hemifrån vilket är NIIIICE :D
Igår åkte jag å P till Skåneland för att träna Dressyr för Kurt ( den tyska dressyrtränaren som ajg säkert har berättat om).
Och jag var verkligen mega nervös för om han skulle tycka jag var sämst på att rida, eller om han kanske inte skulle gilla Calle.
Men  allt givk SUPER verklige, Kurt ÄLSKADE calle, å redan när jag bara travade fram fråga han om han fick köpa honom! ^^
Sedan hoppade Kurt upp å visst att jag visste att hästen hade fina gångarter, speciellt traven, men SÅÅ bra visste jag inte, jävlar vilken häst!
Så jag är självklart super nöjd! =)
det gick bra för P med för er som undrar d :) men d gör d ju nästan alltid ^^
Katten min har gått å blivit könsmogen, hon går runt å skriker å pissar överallt, AS roligt.... NOT!
See y later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0