7 September

jaha, här ligger jag i sängen....
Gick upp kl 8 som  jag brukar göra när jag  börjar kl9 med galopphästarna.
Åkte direkt till skogen för att rida Daimond en liten galopp häst, som igentligen är hur gullig som helst, har nog skrivit lite kort om henne innan...
Men hon har väldigt spänd ibland, och bockar hejvilt, inte små utan STORA, liksom flyger 10m i lyften landar sparkar och upp igen.
idag kunna jag inte hålla mig kvar så jag flög av, bara att vänstra foten fortfarande satt fast i stigbygeln så jag släpades en bit, inte så långt som tur va, sedan klev hon nog på mig.
Hjälmen gick sönder den med :P
Tur att jag hade väst haha xD
Jaja, jag har aldrig gjort illamig när jag flygit av så det var som en chock för mig.
Gjorde så jävla ont i benet.
Hur som helst ligger jag här i sängen nu och har ont, vet inte när jag kan jobba och rida igen.
Men något bra kommer ju alltid med något illa brukar man la säga?
Josefin Landgren fick ett jobb haha :D
Jag tipsade om henne och just nu är det tajt på jobbet så hon börjar på måndag :D
Ska blii såå kuul!! för nu har jag en kompis hihi :)


Kommentarer
Postat av: Lillan

Underbart:D Hoppas du blir bra till på måndag:)<3

2010-09-07 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0