5 September

Hejhoo!
Tänkte börja med att berätta hur det gick igår på tävlingen i ale Jennylund.
Det gick ganska bra tycker jag, framhoppningen var ju HELT galen!!
Alla bara hoppar kors och tvärs och blir flygförbannade på varandra, en häst sparkade en annan också så den ramlade ihop :S ja som ni hör HELT galet!
Iaf, så i 110 fick vi ett onödigt stopp vid vattenmattan, hade inga sporrar skyller på de ;)
Men i 115 hade jag och då hoppade han minnsan =)
Nollade grunden och sedan omhoppning på engång, jag körde inte galna svängar då dom svängarna man kunna göra lite kortare låg först mot en trippelbar! och sedan in i kombinationen.
Men jag hade kunnat göra det på kombinationen för han petade ner sista ut!
Jätte synd för utan nerslag hade det blivit en fin placering! MENMEN.
får ta det nästa gång.
OM det blir någon nästan gång.
Pontus berättade nämligen här om dagen att han åker till Tysklan HELA Oktober.
Har ingen aning om vad jag ska ta mig till då
Känns helt fel att bo här inne i huset då :S
Men lägenheten är ännu inte klar, och ska jag flytta hem i 1måndan?
Nej jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till...
Får ta tag i det..
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0