3 September 2010

JÄVLAR vad ont jag har i mina stackars små ben!!
Det högra är överansträngt och det vänstra har jag träningsvärk!
Men vila har jag inte tid med, imorn blir det tävling! 110-115, sedan Jobba på söndag Kantra på 3hästar...
Tur är så har jag ju en bil iaf :)
Och jag gillar den, det är inte en sånn där skrott bil jag köpt, den är riktigt fräch inne och ser mycket bra ut utvändigt nästan ingen rost alls!
Och jag som sa att jag ALDRIG skulle köpa en gammal vit SAAB HAHAH där fick jag på den :)
Men gillar saabar och när jag blviit rik blir det en till fast en nyare ;)
Eftersom Tummis inte har hoppat sen tävlingen i Falkenberg, så hoppade jag lite igår.
Och GAAAHHH han blir ju helt galen när han ser hinder haha.
Harn bestämt mig för att inte rida på hackamore Imorn för han blir så stark!
Var på arbetsörmedlingen igår också och skrev in mig, så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får något riktigt jobb :P
Det jag har nu är inte bra betalt och jag jobbar ju så lite, men så länge räcker det ju eftersom jag inte har något annat.

Ska knäppa kort på bilen nån dag :)
fick ärva mammas kamera då hon köpt en ny ^^
Min gick ju in i väggen på student veckan :P

Håll tummarna för oss imorn! =)



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0