27 September

Sitter och är arg på mig själv!
Jag har inget jobb BUUHUU!!!! jag måste få in pengar, jag har utgifter på över 4000 denna månad! :S
och inkomst på? ja vadå? ..
Är också lite arg, för det är kallt, och jag fick jobbet i värmen men jag tackade nej!
Nej till äventyr i ett läskigt men VARMT land....
det verkar vara det enda jodbbet jag kan få också..
Nej men blää på jobb och pengar, hatar att vara "vuxen"..
Imorgon ska jag iaf åka och rida 3 galopp heeestar med Josefin, sedan på söndag ska vi åka med till göteborg sista löp för iår, ska då gå runt ni vet i en sådan där lite volt med en av hästarna.
Tänkte jag skulle festa lite nu, men nej får vänta tills jag får pengar.
för nu är jag så fattig så det dammar om det!

Men helgen var iaf rolig, för då trodde jag inte att jag var så fattig som det visade sig idag att jag var!
Det vart fest här i kbg först, sedan tog vi alla (tror vi va 10st?) taxi in till Göteborg.
Där regnade det såklart, stog i kö i en timme, sedan när vi kan fram visade det sig att det var guyklubb denna kväll! hahahah tänkte vi och gick in.
Vart otroligt äckal, fast jag inte är emot bögar men inte när dom är slibbiga^^
Men jag och Josefin gjorde det bästa av det och hade ganska så roligt endå:D
var hemma vid 5 tiden och SOVA det var nice ^^

Nej men skjut mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0