23 September

TJA!!
Känner att jag inte skrivit på ett tag så här kommer ett inlägg :)

Förra helgen var vi ju i sthlm Pontus tävlade SM, men tyvär gick det inte så bra.
Med 2 stopp i terrängen med ena och 5 ner i banhoppningen med den andra åkte vi hem under tysnad.
Men det var en trevlig helg annars , Kusin Frida kom och gjorde mej sällskap :D

Red Tummis i måndags, väntade hela dagen ör jag va så trött.
Tänkte bara trava lite i ridhuset ör Pontus skulle låna han igen å hoppa på Tisdagen.
Självklart var ju ridhuset (som alltid annars är tomt!) UPPTAGET!
så på med reflexer och läntäcke å ut i regnet.
Men de va ganska roligt, red på galopp/travbanan å träna vatten =)
Sen i Tisdags skulle Pontus hoppa han som sagt med haha han red in i vägen, sen åkte vi hem :p
Sen igår såg jag att lilla hästen fått mugg :( behandlade det sen när jag kollade idag så var det ännu värre :S
USCHA! det rinner var och är ÄCKLIGT!!! om det inte är bättre imorn ringer jag hit vet!

Ihelgen blir det lite party iaf :)
Pontus åker till tyskland nästa helg (SNYFT!!!!!)



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0