14 September

Halo alla fans! ;)
va i Flyinge ihelgen, mitt ben tyckte inte om det.. men jag tyckte =)
Josefin kom på Lördag morgon och agerade som hästskötare med mig :) mycket trevligt!
Köpte även en galopp hjälm :D
Och nu är Josefin här :) eller inte här här just nu, hon är i Åsa hos Pia, men imorgon efter jobbet kommer hon så ska vi fika på Espressohouse! Vilket var SJUKT längesedan.
Annars så gick det bra för Pontus, han kom 3:a med Lillen, och var en av dom få som var inom tiden i terrängen!
Och sedan en 10:e plats med Ceazar. i 1* detta.
Nu till helgen blir det upp till Stockholm och Youngrider SM!
Skrållan var med ihelgen och ja, jag tror hon hade kul :)
Hade kameran med mig, men det vart bara kort på katten haha xD


Sallad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

faan att ni ska till sthlm när jag ska hem :(

2010-09-14 @ 22:33:19
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0