27 Oktober

Idag är det inte något roligt väder ute kan man iaf LUGNT säga!
Jävklar har varit nära på att flyga bort haha..
Va på kulturspåning med mamma på dagen, sedan vart det hoppträning för Mikaela här på kvällen.
Gick helt OK, han är ju som han är i galoppen hehe..
För någon vecka sen skicka jag intresse anmälan att jag skulle vilja vara med å träna för Eamon Hickey när han kommer och ska ha Clinic här i Kungsbacka.
Men då fick jag svar tillbaka att helst tog dom endast sånna som var medlemar, men att hon skulle då sätta upp mig som reserv.
Och ja idag fick jag mail om att jag ska vara med 7November :)
Verkligen jätte roligt ska det bli, !

Bjuder på några hoppbilder från SM, eftersom jag inte har något på denna data:P
Och för att jag just nu är hopp sugen igen:D


2a i 90.

Speed 400 m ^^

Kommentarer
Postat av: syster

Vad roligt! Naagot att se fram emot! Hoppas det gick bra, det var ju igaar du gjorde det saa. Hur laenge ska du ka kvar kartoum daa?

2010-11-08 @ 02:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0