Sista November

TJA!
Det är äckligt jävla kallt ute måste jag börja med att säga.
det är inte alls roligt att ha ett hästjobb dessa årstider kan jag lägga till!
fryser HELA dagarna! och idag var det så kallt så jag kunna fasiken inte rida=/
Finns ridhus, men det är bara plåt så det är ISkallt där inne.. brrr
Kallt var det även i Söndags när vi var och tävlade, men hjärtat var varmt för jag har haft turen att ha denna underbara häst i över ett halvår, men på Lördag åker han antagligen hem till sthlm igen.
Dubbel nollade i 1m klassenl, men han var så jäkla het så mina planerade korta svängar lyckades inte.
i 110 satsade vi lite mera, Nollade grunden men fick 1 ner i omhoppningen, men red snabbare än andra med 4fel så fick en vit rosett :) (6e plats).
Så glad var jag så :)
Och nu är jag ännu gladare, jag har vunnit 2 klänningar på tradera :D Skitans snygga! och båda under 300!
Så nu har jag något att ha på mig på nyår :)
Och juste! Pontus bjöd mig på balen hihihihiih^^ gick inte på min egna bal men denna ska jag nog gå på :)
ska bara hitta en klänning!
Sen så saknar jag mina vänner!
Jag har tur att josefin inte bor med än 20min bort :)!
Men vi jobbar ju båda mycket så hinns inte med att ses så mkt som jag vill!
Jag vill ha alla tjejerna här på en stor fet fest!
Alla som vill och kan, får gärna komma hit på nyår:)
pontus å jag är helt ensama här så bara att komma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0