8 November

Heej, littte dålig på att uppdatera!
Men känner att jag igentligen inte har så mkt att skriva om.
Jag trivs på jobbet, hästarna är UR goa och jätte snälla! har inte flygit av än^^
Caroline är också jätte trevlig!
Börjar 9 jobbar till 3 eller när jag är klar, så är trött när jag kommer hem.
Rider oftast min häst, äter och sedan går jag och sover hehhe..

Men i Lördas kom ju faktist Matilda hit för att se HÅKAN HELLSTRÖM!
Riktigt bra :) hans nya låtar är bra, men dom är bättre live och jag gillar bättre hans gammla^^
I söndas vart det ingen hoppträning dock :( trodde vi skulle till amlmö men nej.
så vart ingenting, red ut i det fina vädret med Matilda och Pontus innan Matilda åkte hem iaf:)

Ja me pace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0