19 November

Hallå alla fans!
Nerå, men guud va jag är trött! Hela tiden, jag personligen tror inte det är så mkt pågrund av att jag jobbar 6dagar i veckan + lite extra visa dagar.
utan  för jag inte får i mig några vitaminer! Pontus AVSKYR frukt ect så lilla jag får inte ena äta en banan i hans närhet! Ska ta å köpa mig lite piller, å klippa mig.
Och JA!! Josefin kom ju för fåglarna 2a idag :D iiiih GRATTTIS <3
Och jag längtar till nästa vecka när hon kommer hem igen :) hihihi
28 Blir d tävling i susedal 100-110 Då h'nkar självklart josefin för hon är SÅÅÅ bra :)

Vad har jag gjort senaste dagarna då?
Igår var det full fart, först red jag Lorden, sedan kom Caroline så då hoppa/markarbeta jag Marco och Brave.
Gick bra tyckte jag, bättre än förra gången iaf ^^
Sen skulle jag hoppa min egna när jag kom hem, men han var ju HELT GALEN! så fick travhoppa hela passet!
Sen på kvällen gick vi ju på Harry potter, och ja den var la helt OK, men inte jätte bra tyckte jag :S Tror dock att sista kan bli hur bra som helst :)
Imorn får jag sluta tidigare, bara göra stallet å rida2 hästar sedan hem  SKÖÖÖNT, då hinner jag vila mig lite iaf ^^

Och ja jag har världens hemlängtan till ljusdal :(
Jag undrar vad alla göra där borta? vill bara hem å pussa på alla vänner som är för långt borta som jag inte sett på år å dar..
Men vem vet när man får åka hem:(..

Kommentarer
Postat av: Elin

:( mkt att prata om du och jag! jag ringer dig någon dag <3

2010-11-21 @ 23:42:04
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0