17 november

Ja, så det var ett tag sedan ajg skrev.
Finner ingen insperation att skriva, allt är så grått å dystert nu frtiden..
Jobbar på gör jag, går bra, men har börjat få riktigt ont i ryggen, gör ont bara man drar fingret på den.=(
Och min egna lilla häst blir ju efter prio, när jag kommer hem är det sista jag vill göra gå coh rida en till häst.
Känns som att det ändå inte går bra, vi bara bråkar :( lilla heest kanske ska ta å åka hem igen?..
Men helgen som var var iaf mysig, vi åkte till huset i Småland där vi  badade bubbelpool och kollade på stjärnorna:)
Dock mår jag ju inte så bra med värme och kyla heheh.... Så fick gå in ganska snart.
Men en helg vi behövde bara vi två:)
Sedan har jag börjat fundera på när jag ska åka hem..
Är ju så svårt! Men får se :)
Först ska jag försöka klara av att betala alla räkningar denna månad!
Imorn blir det Bio iaf, Harry Potter, Pontus och jag har 11månader så passa på att mysa på lite=)

Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0