Torsdag 25.03.10

En vecka sedan jag skrev här sist, lite svårt som sagt när man bara kan skriva när man är på skolan, och det är ju ganska mycket så det får bli lite så här:)
Va har hänt sen senast då?
Fredag kom Pontus så hyrde vi tsm med Johanna film som vi såg.
Lördag åkte Pontus hem och det vart utgång för mej, Johanna, Matilda och mimmi för josefin fyllde 19 =)
Det vart vårat favoställe " the corner" Men Matilda mådde inte så bra (hehe) så åkte hem när vi hoppat av bussen, Mimmi stack från krogen vid 1 så då var det bara 3 kvar^^
Men hade en hyffsad kväll, fina flickor det där =)
Sedan hemma vid halv4 så hoppade jag in i duschen sen vart det köttbullar och mos.
Vid 5 halv 6 gick (äntligen) Josefon hem och vi sov =) Thihi..
Sen har vecka gått, inget speciellt som hänt tror ja..
Hoppade idag bana på Fänrik och det gick bra, så på måndag efter skolan ska jag nog "tävla" honom, det är bara clear round och man får välja höjd själv så tänkte ta han och hoppa 80 eller 90 bara för att träna mej själv typ:)
en häst som jag inte sett som någon speciell tidigare viasade sig idag vara en rolig hopphäst när man får fart i han =)
Vad händer framåt då?
Imorgon är det Engelska prov, sedan stallet, men pontus ska tävla så ska åka till kungsbacka efter provet.
Sedan blir jag kvar där hela helgen.
Skola hela veckan kanske tävling på måndag som sagt..
Sedan är det ju påsk lov på torsdag eftermiddag, men inget speciellt händer då.. eller?
Jo :) på Lördag åker jag till Örebro och byter bil med mamma, sedan åker jag till kungsbacka.
Sedan på måndag morgon åker jag och pontus tsm med hans förädlrar till Tyskland, pontus ska Träna/tävla där så blir borta hela veckan":)
Sedan när vi kommer hem på ja söndag natt eller något sådant?
så är det bara att vänta tills min egna häst kommer :D
Ja allt är nu fixat  vecka 15 kommer Khartoum och detta ska bli spännande:)
hihi
ja men det var lite upptadering från mej då
Peace out;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0