Söndag 07.03.10

Min underbara söta ponny, är nu inte längre min ponny.
Nu är han Annes, och det verkar bli bra det! han verkar trivas och dom tycker om honom det är som det ska vara:) Kommer sakna han en massa, men det har jag ju gjort 80% det senaste året när han vart i ljusdal och jag i Halmstad. så han förtjänar att pensioneras nu på riktigt:)
Åkte alltså till Borlänge 8 imorsen skrev kontrakt pussa lite på han och åkte hem.
Nu ska jag packa och ha mej.
bytte buss tills imorn också så jag är i sthlm kl11.00 och ska umgås med johan till halv7 sen ska jag leka med Kusin Frida tills klockan blir halv 11 för då kommer Johanna så åker vi till hennes mamma.
sedan till Halmstad på Tisdag morgon:)
Och min duktiga pojkvän  kom 2:a idag när han tävlade 125 :) GRATTIS

Nej ska packa nu jag seeya







Sista ridturen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0