Måndag 03.03.10

Ja, klockan är just nu 00:40.
Har kollat  klart på alla legend of the seeker och vill bara har med men tyvär så finns de inga:(
Va hos syster ikv och åt sista tårt biten och kollade på den nya serien på 5:an "Couger town" riktigt bra så när jag kom hem måsta jag ju bara se lite mer hehe... väntar på att den ska ladda klart:)
Va i Hudiksvall idag med mammsi, hon va på sjukhuset och skulle få en slang med kamera ner i magsäcken, det var riktigt äckligt!!
Sedan va det meningen att jag skulle kolla efter något nytt att ha på mej på Fredag.
Men hittade inget världelöst va det...
Men köpte iaf en present till Pontus som fyller 20 om en vecka:)
Sedan köpte jag en ny parfym till mej själv, vilket känndes konstigt eftersom jag ALLTID iaf sen typ 6-an har haft 1 parfym sort.. AmorAmor, och nu köpte jag Lancome's miracle... men den luktar mumms:)
Iaf pratat med mamma idag då och fått lite förnuft i mitt jag huve så nu känns det mesta bra igen:D
och jag vet vilken väg jag ska ta:)
Just de köpte en bok idag också.. Eller mamma ,köpte^^
Läste lite på baksidan och fastnade när jag läste denna rad :Emma är bra på balansgång. Hon balanserar mellan sina skilda föräldrar, sina vänner och det faktum att hon snart fyller 20 och plötsligt ska vara vuxen på allvar".
Hehe den passade, har inte läst något än, men kommer tillbaka med info om den är bra:)
Peace OOUUUUUT

Kommentarer
Postat av: syster

Måndag? Du menar väl Onsdag :P

Haha du kunde fått min gamla Miracle, jag slängde den för jag tyckte inte om den ;)

2010-03-03 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0