Lördag 06.03.10

Vart utgång igår.
Först middag med ELIN och Mia, det var trevligt pratade gamla minnen typ;)
Dagen idag har jag inte gjort något vettit alls.
Imorgon åker jag och mammsen till Borlänge och skriver kontrakt så är Affe såld:(
Ska bli så kul att träffa älsklingen igen!
Sedan hem, och på Måndag åker jag till sthlm.
Ska ringa imorgon och kolla om jag kan ändra tid så jag åker på morgonen och ör där kl 11, ist för 7 på kvällen.
Det visade sig att min bästa vän Johan är där, så vill ju passa på att träffa han lite:)
Sen på Tisdag morgon blir det färd ner till Halmstad tsm med Johanna:D
På Onsdag ska vi åka till Lund med skolan, och till helgen ska jag träffa Pontus som då är 20:)
Då behöve jag inte känna mej som en pedofil längre;)
Vet itne om jag ska sova hemma i huset eller i idas lägenhet..
Ska bestämma mej snart...
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0