Söndag 07.04.10

Halooooooooo...
Mycket som snurar i mitt huvud just nu må jag lova!
I veckan kommer dom ringa och intervjuva mig, PÅ ENGElSKA! GAAAH..
av 43st som sökte jobbet står det nu mellan 5tjejer å jag är 1 av dom..
Å tänk om jag får de? men med min nervositet när dom ringer och pratar på engelska kommer det la inte gå bra :P

Ja i fredags var det ett litet "pool.party" här va trevligt.
Igår va det en chill kväll, spöade Robin och Pontus HÅRT på Mariocart så dom stackarna började ju gråta!! ;)
Också är det inte många dagar kvar till SM nu och jag döör!!
Vi kommer inte klara dressyren, men kommer vi verkligen klara 120 hoppnignen då? vet inte GAAAAAHH!!
Nej det är bäst om jag inte funderar utan bara gör de tror jag!!
Red lite galopp igår med galoppsadel och jävlar vad det brände i benen haha, bra träning det där!

Också längtar jag hem till Ljusdal som en liten jude!
Får se om jag kanske har tid att komma hem någon dag innan Tyskland
Och får se om jag år detta jobb iiiiiiihhh!!
Och får se om jag överlever SM..
Å ELIN ELIN ELIN!! jag saknar dej! Hoppas du har det för jävla bra där borta :D




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0