Söndag 06.11.10

Alltså vilken helg va.
Det har varit roligt, och ibland jätte jobbigt.
Har träfat bra roliga människor och jobbiga.
Och framför allt har helgen varit varm!!

I fredags tog vi det lugnt eftersom vi bestämde oss för att inte vara med i någon cup.
Så det vart en 2a plats i 90 cm.

Lördag vart han sminkad och Viktoria ställde ut honom, där kom han 2a blands cirka 20st.
Sedan var det speed, där fattade han inte riktigt vad han skulle göra, så kom inte placerad.
Och Sedan var det "terrängen" det var en klippt åker med rättuppstående 11st hinder.
Man skulle rida i 400m tempo vilket är DÖ sakta! man hade kunnat rida skritt lika gärna!
i 90 vart vi tillslut bara 2st, jag och en Polack.
Rev ett hinder men i slutet vart han alldeles för stark så det gick ganska fort.
Men polacken hade 2 vägringar, men hon kom närmast opimal tiden så hon vann.
Ja alltså efter detta så fattar ni nog att reglerna på denna tävling var speciella.
Men nöjd för vi var igentligen bättre!

Och idag var det den stora dagen, har aldrig hoppat en bana på 110 eller 120.
Det gick i 2 omgångar EM och SM 110 och 120
Men jag missade att 110 gick på tid och eftersom det var första gången tog jag ju dom långa svängarna och körde på säkerhet.
fick 1 ner där, och den andra svensken fick bra tid och nollade.
Sedan i 120, fick jag 2ner och den andra fick 3.
Och då fick man ta med felen till 120 klassen, så båda vi slutade på 12fel!
Och en polack vann med 4fel
Och eftersom jag inte visste att 110 körde på tid så vann den andra svensken SM och tvåa på EM.
Men hade man räknat normalt så hade hon inte blivit de utan jag.
Samt att jag skulle ha blvit 3a i 120.
Så som sagt nöjd efter helgen.

Och extra kul var att Lillan kom och kollade :D

Ljusdal på måndag:)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0