Onsdag 14.07.10

Halloj alla glada =)
Sitter här i Pontus rum än så länge.
Det var INTE meningen att jag skulle sova till 10, nu hinner jag inte rida älski Tummen innan jag tar tåget till ljusdal :(
Men Pontus ska se till att hålla igång honom:) så ska vi nog nästa vecka träna lite terräng för Viktoria Carlebäck ( om Pontus får tummen ur röven å ringa henne)...;)
Annars kanske vi bara åker till ridklubben här och hoppar pay and jump.
Tänkte isf tar jag 110 & 120 igen :) så man blir säker på dom höjderna
Sedan den närmaste tävligen är Mantorp i början av Augusti Fälttävlan.
Hade velat hoppa banhoppning i Varberg helgen innan, men får inte tävla två helger i rad för ägaren.
Även fast jag tror att det absolut inte skulle vara någon fara.

Hehe mycket jag pratar om hästar nu förtiden^^
Men fram till Måndag blir det nu ingen ridning alls!
Ljusdal idag tåget går kl14, sedan blir det Stadt med Elin, för det är 25an där ikv har jag hört talas om =)
Dansa lite, det var ett tag sedan, undra om jag kommer ihåg hur man gör ^^
Nej men jag uppmanar ALLA att åka dit:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0