Måndag 19.07.10

Halloj.
Sitter här på tåget mellan Stockholm och Göteborg efter en helg i Ljusdal.
Har varit roligt att vara hemma några dagar, men det känns ännu bättre att vara på väg HEM, antar jag ska säga nu, för jag har gjort en adressändring haha..
Kom till Ljusdal på Onsdags kvällen, då vart det Stadt med Elin, Mikaela och Elina, träffade trevligt folk och dansade.
Sedan på Torsdag var jag ochElin å badade på dagen och åt en massa jäkla jordgubbar.!!
På Fredag vart det Sundsvall med Ida, köpte 2 nya klockor och en ny bikini vilket jag behövde!
På kvällen vart det planerad utgång..
Men efter att ha druckit 1 cider och äter kina mat skulle vi ta en powernap, den vart lite för lång och då bestämde vi oss för att vara hemma, spelade tvspel å myste=)
LÖrdag vart det stranden en snabbis igen med Elin, sedan systemet, och sen vart det grillat hemma hos pappa.
Träffade min "lilla-syster" också, sedan gick jag Elin å Ida hem till Elin å spelade rockband!
Det var en mycket trevligt förfest:)
Sedan drog jag å elin till Järnvägs, där det var alldeles för mycket folk, inte många som var roliga och träffa.
Och några som helt enkelt aldrig  kommer växa upp!
Jaja så är det^^
igår var jag å Mamma på Järvzoo, det var super kul:D vann ett gosedjur också:)
På kvällen lagade jag mat och ida å Dedde kom över.
Sedan lite senare kom Frida och Emil.
Det var min helg i korta drag:)
En intensiv vecka väntar, åker till Tyskland på Torsdag natt med 3hästar...
Får se om jag stannar hemma kanske, hahah ^^
PEace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0