Tisdag 26.01.10

Kan inte sova..
Prata med Pontus la på för ett tag sedan, och kännde mej SÅÅ ensam!
Idag ringde det ett okänd nummer, alltid lika spännande.
Då va det någon som sett att jag satt ut annons och letar Findus!
Snacka om jag fick klump i magen eller!
Men det visade sig tyvär att det inte var han, då denna katt i frågan hade sprungit där sedan i våras.
Men detta tände också lite hopp, att någon kan kanske hitta min lillia katt!
Och det verkar som att jag åker hem 11 Feb...
Då följer Pontus med isf, inte så bra om jag åker själv skulle jag tro hehe..
Affe åker den 13e, han har blivit såld till Borlänge.
Och jag vill ta farväl! min älskade ponny:(
Ta farväl ännu en gång, men jag vet att detta är bra för honom.
Det kommer bli bra, men just nu känns det bara skit, känns skit med allt!
Bra! nu mår jag illa med... varför envisas jag med att dricka varm oboy när jag vet att jag kommer må illa?..
Blir iaf utgång ihelgen är det bestämt!
Hoppas Pontus tar tummen ur röven och hänkar han med;)
hihi

Poni Affe är det bästa som hänt mej och jag har mycket att tacka honom för!












Arabian Flame<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0