Onsdag 27.01.10

Ny och fin header jag har va?:)
Tack världens bästa ELIN♥.
Dagen har varit ändå OK, NK första där vi gjorde ett varsitt litet arbete om en uppfinning.
Jag tog Dynamiten coh Dildon;)
På eftermiddagsfikat hade Jessica bakat 12 kladdkakor och Johanna 4, så det var försäljing på dom.
Det gick som smöööör;)
Sedan var det samhälle, redovisade med Sophia, vilket gick super bra!
Sedan kom Kent och pratade lite om högskola, konvux osv...
Och seriöst, får ju damp, våran klass är ju den sämsta ever asså.
Dom som inte har gjort någor på 3år, ja dom ska helt plötsligt plugga till advokat, för man kan ju faktist plugga upp bettygen på konvux haha jag dör! dom kommer inte klara en dag på högskolan asså, klarar man inte att få G i ämnen på Plönninge så klarar man inte högskola den saken är ju klar iaf!
Iaf då missade bussen hem efter skolan, så fick lifta;)
Sedan så nu på kvällen skulle vi åka in och sola, gick inte bra för oss, alla solarium har ju stängt pga att dom har kommit på att det är farligt, ååh IDIOTER!
Så kom hem nu vid 9tiden, satte mej och gjorde klart engelskan, ick ju IG på provet men inte så farligt från G, så fick bara en liten sak att göra, sedan så har vi läxan och just nu håller världens bästa syster på att rätta den åt mej hehe^^.
Sen ahr vi ju den eviga PA arbetet som jag bara vill döda!...
Men jag ska göra klart den i helgen för nästa vecka kommer jag vara för trött! stallchef UUSCH!!
Men nu struntar vi i skolan, allt innan helgen är klart! och på Fredag är det PARTY:D:D


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0