Onsdag 20.01.10

det är fan jobbigt att ta tag i sitt liv asså!
idag så hade vi matte (vi som inte klarat av matten än) hela eftermiddagen.
jobbade på som ett as, vi har nämligen 10timmar på oss att klara detta nu SISTA CHANSEN:S
samtidigt som alla proven och skit i skolan så ska man koncentrar sig på utlandsresa.
Och det är allt annat än lätt.. får se  vad som händer, jag har iaf en mamma som isf vill åka utomlands med mej på sportlovet om detta inte blir av =)
Imorn är det äckel ARL hela morgonen och stallet på eftermiddage, sedan blir det plugga ( som vanligt dagen innan ) till engelska provet, har en känsla av att det inte blir så mycket ikv^^
Och ihelgen ska jag åka till pontus, ska faktist bli skönt att få slippa tänka på allt detta över en helg^^
har målat mina naglar röda och njee rött är inte min färg på naglarna asså^^

Peace

Kommentarer
Postat av: syster

Å syster också åka med! efter studenten:)

2010-01-25 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0