Natt!


Ibland går något fel, och då ångrar man det en lång tid efteråt.
När man är runt sina nära och kära glömmer man bort bekymmer, men när kvällen kommer kryper sig känslorna närmare..
Och just nu har jag typ 101852 olika känslor och miljoner olika tankar.
Där jag måste ta beslut om mitt liv, jag hatar att vara student mitt i detta kan jag lova!
Men efter dåliga tider kommer bra tider?
Men jag har inte haft dåliga tider, jag har haft bra tider, som har tagit slut med på börjats med nånting bra på en gång.
Och när djur/människor försvinner ur ens liv, Jag har ångest över detta varje dag kan jag lova
Att hade jag fattat rätt beslut, hade jag tänkt steget längre hade jag inte suttit denna kväll här och gråtit.
Min älskade lilla Findus tex.. Hade jag bara tänkt på att han kanske inte vela flytta ner till Halmstad, så hade han nu inte varit borta (antagligen död)..
Affe har redan försvunnit en gång i mitt liv, och nu kommer detta hända igen, orkar jag det?.
Jag söker svaren jag redan vet, att sanningen är att ingen vet!


Kommentarer
Postat av: syster

Det är jobbigt, men det blir bra:)

kram

2010-01-19 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0