Måndag 4.1.10

Vilken UNDERBAR dag tycker jag.
Började med att ta en promis med Johan och Nelson runt kyrksjön, dock jävligt kallt tyckte jag^^
Sedan vart det fika på finess, där träffade vi Eveline och Mia också:)
Sen åkte vi runt, och hamnade tillslut hemma hos honom en stund innan de var dags för honom att äta och åka till Sofie, och för mej att åka till Affi, som denna tiden bara blir sötare^^
Sedan ikv, var jag ute med världens bästa ELIN!!
vi åkte lite madrass/tefat fett kul va de:) men imorn ska vi åka medans de är ljust ute:D
Sedan skju en sulle vi åka och sladda, men dom har ju en sådan "COOL" och ny bil så dom har ingen handbroms.
Så vi åkte och hämtade gamla trogna RAGGAR OPELN;) hehe fett kul!
Lite farligt, men vafan de blir roligare då:D
Vet inte vad resten och kvällen bjuder på?
håller på att ladda ner new moon, får hoppas den funkar isf ska jag se den:)
Taggar också till helgen då rä det PARTY!!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0