Måndag 18.01.10

Måndag igen..
Skönt att vakna i tid då beöver man inte stresa, inte för att jag vela gå upp än, men man vaknar ganska så lätt av min sms signla och speciellt eftersom den inte slutar plinga fören man läser sms:et.
Igår vad det ju några som var och kollade på Affi, känns helt fel att inte vara där och visa upp hans bästa sida:)
Men det hade gått bra tydligen eftersom hela familjen hade blivit förälskade i honom (vilket iofs inte är så konstigt eftersom han är världens bästa häst, och kommer i mina ögon alltid att vara det).
Det är som är bra med denna familj är att dom ahr andra hästar, hela familjen är hästmänniskor och dom bor i Ljusdal. till och med att på sommaren har dom hästar skitans nära stallet där Affe står nu, så jag kommer kunna hälsa på!
Dom skulle iaf ringa redan ikv och ge svar, om dom vill ha honom ska dom ha honom på prov i en vecka först.
Och efter det måste jag bestämma mej om jag ska skaffa mej en ny häst..
Min gammla praktikvärd Elsa skrev ett mejl och sa att jag kunna låna Khartom, han är hästmått och vann arab sm i hoppning 07 (120 klass). Jag red honom när jag var hos dom på praktiken och han är en riktigt fin häst.
Självklart är han arab =)
Så detta tåls ju absolut att tänka på! men samtidigt har man ju studenten och allt som ingår där att tänka på.
Kommer ju bli mycket  till våren! eller det ÄR mycket ^^
Ja det är mycket som ska tänkas på..
Iaf nåt roligt är att jag och pontus vart tsm i en månad idag ;)
Jaja snart är det stallet som gäller, här kommer en bild på Khartoum.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0