What is your problem?

Måste bara göra ett litet inlägg.
Först kan jag ju bara skriva att jag inte är i Kungsbacka eftersom det är snöstorm här:S
Sedan så blir jag riktigt sur när folk som klagar på ALLT!
seriöst jag känner inte någon annan som klagar så mycket som denna person, har mage till att säga att "VI andra" klagar.
När denna personen i frågan inte har det värre än någon av oss andra!
klagar på oss andra men gör fan inte det bättre själv, för denna person är ju helt enkelt så himla perfekt.
Och kommer du dampa på oss nästa vecka kan jag lova att vi är några som kommer dampa på dej!
Nej men nu har jag av aggat mej lite, hoppas på bättre väder imorn:)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0