Torsdag 25.02.10

Intensiv vecka med stort  I...
Riktigt jobbigt, inte bara fysisk utan mer psykiskt tror jag..
Har ridit sötis Miris varje dag utom idag, jag gillar den hästen.
igår började jag sura när jag red för jag har så jävla ont i axel/armen så gick därifrån^^
vilade mej, och idag var det hoppning.
Hoppade stora bruna Dirigent och det gick bra.
Sedan efter skolan så red jag Bistro och hon va riktigt fin, så ska testa hoppa henne imorn:)
Detta med att Kartoum ska komma närmar sig med storm steg!
Stallplats vart precisklart, nu är det bara när han ska komma som ska bestämmas.
iii seriös jag är jätte nervös:)
Sedan fyller jag ju 20 imorgon och det är galet.
Mina söta vänner planerar en massa så det blir nog roligt^^
Jaja sedan åker jag hem på lördag, blir party då med:)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0