Söndag 28.02.10

Ojoj..
Då har man fyllt 20år också.
Vilken underbart rolig födelsedag jag fick, tsm med mina underbara vänner som är bäst!
Det vart middag, tårta och presenter tack så mycket:)
Sedan vart det lite tester och utgång på underbar så klart!
Ganska galet visa stunder om jag får säga mitt^^
Åkte hem till Ljusdal igår 10 över 1 gick tåget.
Och faktist var tåget i tid, så det vart utgång på en gång typ när jag kom hem!
Vart dock nyktert mådde inte så bra sen kvällen innan tror jag:P
Hemskt jävulskt sleten är jag nu iaf.
Men det var kul att komma hem och träffa Elin, Bästis Johan Mfl.
Idag kommer farmor snart med present och sedan tror jag att det blir tårta?
Hoppas de för jag är fett sugen på en iaf!


Dessutom har jag beslut ångest.
vet inte vad jag ska göra.
Jag vet inte vilket håll jag ska gå.
Vet inte vilket som är bäst.
Vet inte vad jag vill...

Och jävulskt passande kom en låt som bettyder ur mycket som helst för mej!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0