Måndag 8.02.10

Äntligen är den förbaskade jävla stallchefs veckan över!
Det är SÅÅÅ skönt!
Idag efter stallet vart det duschen och testa det lilla nya sminket jag köpt:)
sedan skolan, där alla kollade snet på mej och Johanna vi har 2 förslag varför detta.
1. vi har vart sletna hela förra veckan eftersom vi var stallchefer, inte haft mascara på en enda dag!
2. Vi var helt enkelt as snygga idag;)
Efter skolan blir det en snabbis in i stan, måste ta ut lite p-piller samt köpa lite nya underkläder känner jag.
Sedan längtar jag som en tog toll Torsdag då jag ÄNTLIGEN får pussa på min Ponny igen.
Det kommer verkligen bli dunder skönt !
Sedan tar vi farväl på Lördag:(
Pontus följer med hem som mitt stöd när jag börjar gråta^^ inte så bra att köra om man ska gråta?
Snart blire lite Samhälle och sedan Svenska, flörta med Mary lite så vi får sluta tidigare;)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0