Fredag 19.02.10

Har varit tomt här på sista tiden..
men efter helgen som var, var jag bara så jävla less på allt!!
Men nu mår jag bättre:)
Var dock hemma från skolan igår, huvudvärk tsm med illamående gjorde att jag stannade hemma och kollade på OS hela dagen typ.
idag prov i genetik ( gick riktigt jävla skit dåligt)...
Sedan snart svenska prov.
Sedan blir det stallet för att sedan duscha och åka till Pontus:)
Sladdade ju av vägen i söndags, så mamma tyckte jag skulle åka till akuten å få mej undersökt.
Så åkte dit i tisdags, där jobbade en väldigt söt kille:) som undersökte mej från topp till tå medans jag stog och skrattade typ hela tiden hah xD,.,
Men så kan de vara.
Funderar även på om jag ska ta Khartoum på foder.. han är så himlans söt och lätt att ha att göra med.
Samt att han är riktigt bra att hoppa.
tror det kan funka bra..
Får fundera och klistra ihop saker och ting innan jag bestämmer mej,.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0