5 December

Jäklar!
Det är ju inte lite snö ute nue.
Funderar på att ta Skrållan i sele å gå ut å se vad hon tycker om snö, hehehe.
Hon har inte varit ute på över 1månad nu haha, men är man inne katt så är man!
Nu kommer hon med Musen också, vill att jag ska kasta den så hon kan hämta den för att sedan komma med den igen, som en hund^^
nej men lite taskigt tycker jag nog att det är av pontus att åka bort hela helgen utan mig!
Det hade varit okej om han hade kommit tillbaka idag på dagen,men han kommer ju inte komma fören sent ikv!
Usch, har sånn pms, jag vill ha GODIS!
hehehe, nu hoppade Skrållan mellan gallrena å fasna! tjockis katt
Jag vill hem till LJUSDAL!
där behöver man aldrig känna sig ensam!

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2010-12-07 @ 19:08:54
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0