3 December

Känner mig som den ensamaste flickan i världen just nu.
Pojkvännen har åkt till Holm med sina vänner över helgen för att festa.
Å lilla Tummis åkte hem till sthlm Idag :(
Fick inte ens ta ett riktigt farväl eftersom jag jobbade när han åkte, men gav han många pussar imorse!
Aowe jag kommer sakna min lilla vita springare!
Han har gett mig många glada stunder! och han är ALLTID glad!.
Men man måste ju gå vidare ibland så är det jue, men dom närmaste veckorna kommer jag sakna honom!
Har lagt ner mycket tidå pengar på honom men efter att flickorna var här och jag pratade ut med Sophia insåg jag att jag måste söka mig till en annan för att gå vidare i min ridning själv.
Och Sophia! du är så cool som bara åker till Norge å pallar det! =) saknar dig!

Men jag blir inte hästlös länge, redan nästa vecka ska vi hämta hem Calle heller som han igentligen heter Carpie diem=)
Får se om vi trivs ihop å isf kan åstakomma!
Men det som känns bäst just nu är att jag ska få åka hem till ljusdal!
Blir här jul å nyår, men sedan typ 1-2 dagar efter nyår tar jag å åker hem iaf en vecka :D
Ska bli otroligt roligt att träffa alla mina vänner där :)
Men vet inte än om jag tar bilen, för vettefan om man kan lita på att man kommer fram samma år med SJ? heheh

Eftersom ajg är så ensam som jag nämnde så passar jag på å jobba lite med mitt extra jobb som jag har.
Det känns lite som en depp söndag på Harplingegården med Johanna haha, dom kunna spåra ut  ^^
Saknar ALLA mina vänner usch, det känns verkligen nu när man är ensam, endast katten hemma...
hehe
Nej men nu har jag la tråkat ut er tillräckligt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0