22 December

vad hatar vi idag då?
Jo idag hatar vi folk som kör ut PRECIS framför en så man måste tvär nita, vilket inte är så lätt när det är halt ute, men d har folk kanske inte lagt märke till?
För att sedan köra som en snigel å svänga av nästa avfart, helst vänster också, samtidigt som d kommer en massa bilar och man måste stå i hunra år å vänta!
INTE OKEJ!!!

Annars så mår jag lite bättre idag :)
men tycker synd om min syster som har vart i Nya zeeland i 3månader å ska nu försöka ta sig hem i detta väder!
Hon skulle ha kommit idag, men pågrund av det äckliga vädret vi har i Europa just nu kommer hon nog itne förens imorn TROR hon =(..
Håller tummarna för henne iaf!

Fick hem Pontus julklapp idag, får ångest att han inte kommer gilla den :(
men vet redan vad jag ska köpa till han i födelsedags present å den VET jag att han kommer gilla hehe..
Annars då mina vänner rullar livet på eller?
Kör på de PUSS

Kommentarer
Postat av: Sophia

HHAHAHAAHAH , " och helsts svænga vænster också ." så klockrent , just nu ær jag bara glad att jag inte kør bil. Hær kør dom som tokar, jag hade blivit døad.



Jodå livet rullar på, det ær kallt som fan och jag ær stændigt lite hungrig , hehe. Men man ska inte klaga.



SAKNAR DIG SÅ MKT MIN FINA VÆN. HOPPAS ATT DU FÅR EN AWESOME JUL. PUSS PUSS PUSS PUSS <33

2010-12-23 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0