21 December

Julen närmar sig med storm steg!
och imorse vaknade med världens förkylning, hade gjort allt för att ligga kvar i sängen hela dagen å tycka synd om mig själv!
Men sånt har vi inte råd med så ut i minus 18 å jobba i stallet!
Men Caroline va snäll å jag gjorde bara stallet å longera 3 sen åkte jag hem!
Har svin ont i huve snoret rinner och är almänt trött i kroppen, har knarkat panodil idag får forsätta med de imorn!
Sen är jag ledig 24-25 och börjar vid lunch 26 så det är chiiiil =)
Sedan åker jag till Ljusdal 3e Januari weeei!!
Och jag vill bara säga till alla jävla idioter till bilförare där ute!!!: NI KOMMER DÖÖ PÅ VÄGEN OM NI INTE CHILLAR!! ELLER VÄRRE, DÖDA NÅGON!
Seriöst jag kör 11mil varje dag å fan vilka idioter jag stöter på! Ja det är vinter ¨vägen är smalare, alltså extra viktigt att hålla sig på sin sida eller?
Och för någon vecka sedan vart jag ju nästan av med bakspegeln då det var en idiot som kommer mötandes precis innan tror att : ja men om jag kör mer till vänster när jag möter bilen blir det nog bra!..
Seriöst trodde vi skulle krocka! men det var som tur var, bara bakspegeln som fick sig en smäll!
Och ja helgen som var hade ju jag å pontus 1år!
Som sagt så gjorde vi inget speciellt, var uppe hos Niclas med lite folk å chillade, drack kanske några fler cider än jag skulle hehehe... men det var kul, tyckte jag iaf =)
har ingen jävla aningen om vad vi ska göra på nyår! =/
Om någon känner sig ensam eller har idder så hör av dig FFS!!
Chillooout

Kommentarer
Postat av: Johanna

kom till vemdalsskalet på nyår!

2010-12-21 @ 21:43:19
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0