17 december

Tänka va? 1 vecka kvar till julafton! det är helt galet vad tiden går snabbt när man har ngt att göra om dagarna^^
allt rullar på här i kungsbacka, hoppade Calle igår, det gick la bra, vi ska lära känna varandra lite så kommer  det nog bli bra detta med :) Ska sluta fega, har börjat bli feg vet dock itne varför riktigt, Calle är nog den sista som skulle göra ngt elakt!
Han är riktigt go faktist =)
Berättade att jag fick en julklapp av josefin innan hon åkte till Frankrike, iaf så kommer hon hem innan jul för hon har hemlängtat YEAAAh Kompis till mig :)
Sen så måste jag har varit snäll iår för igår låg det ett stort paket i sadelkammaren på jobbet till mig.
Det var en jätte snygg Kingsland tröja som jag fått i julklapp från Caroline:) hon är verkligen ur snäll!
Imorgon har jag å pontus varit tsm i 1 år, men vi skall nog itne göra ngt speciellt.
JO! äta middag med Niclas å fredrik å deras flickvänner kan bli roligt, förra helgen var det ju inflyttningsfest däruppe.
Haha ja kortfartat så vart det mycket snopp prat å bland visa hångel. ANYWAY!
Jag ska snart hem till Ljusdal å jag längtar SÅ!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0