12 December

Tjohola!
Jag har en jätte bra vän! Hon heter josefin Landgren, hon är nu i Frankrike i 1månad å jag önskar henne all lycka :D
Igår fick jag besök av josefin på jobbet :) Hon kom å lämnade en julklapp sötunge, fick ram eller sånn med tre bilder, med bilder insatta på Tummis:) å en på tummis å Q sötnosar :)
Fick sådan jävla huvudvärk i fredags som förföljde mig på Lördagen, fick sluta tidigare å åkte hem för att sova!
Senare på Kvällen mådde jag mycket bättre å d var inflyttningsfest=)
Så Emilia fick ÄNTLIGEN sminka å klä upp sig lite , det behövs ibland, att inte bara gå runt i mjuk/ridbyxor å lukta illa hela tiden heheh..
Var iaf en rolig kväll å d bästa på hela kvällen var att jag satte tillbaka min tingpiecing!=)
Vet inte om jag skrivit d? men för lite över 1 vecka sedan tog jag ut den, trodde så klart att hålet var igen, men d var den inte:D Har saknat den varje dag så är mycket glad nu=)
skrittade ut Calle idag, han tyckte nog d var lite mysigt :) hitta en dressyrsadel som passade honom så nu blir det träning!=)
Dom har även sagt att vi kanske kan flytta ut till lägenheten innan jul! HOPPAS :D
Annars blir det strax efter, Pontus å jonas är på ikea nu å beställer köket =)
Badrummet är så gott som klart, och är hur fint som helst!
Funderar på vad jag å pontus ska hitta på på nyår =/ blir la inget men hade varit roligt om man fick supa sig full å vara lite odräglig iaf! =)
Saknar Ljusdal varje dag nu å är glad att jag snart får åka hem för att träffa nära å kära snart igen :)
Kanske stannar till i Sthlm, pontus ska nämligen på möte där den helgen jag åker tillbaka, så kanske plockar upp han på vägen å vinkar till mina kusiner ?=)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0