10 December

Tänkte skriva några rader innan Pontus kommer ut från duschen och vi åker för att köpa godis :)
Hoppade Marco idag på jobbet och han gick faktist riktigt bra!
Annars vill han gärna springa iväg för mig men idag var vi vänner :)
löshoppade calle igår också, och ja han kan faktist hör å häppna! HOPPA! =)
Så det könns bra för framtiden, han kommer nog inte göra det frivilligt och enkelt för mig.
men jag ska ta me fan starta MINST 1 deb :)
Roliga nyheter då, Pontus fick brev fårn ridsportförbundet idag!
OCH? Ja han kom med i Young rider Landslaget =) weeei GOO pontus.
Detta innebär ju eftersom dumma Sverige näta år endast kommer ha en 3* och 3 2* att det blir lite svårt att tävla i Sverige.
Så han kommer la åka till tyskland var och varannan helg för att tävla, om han nu inte får för sig att flytta dit :S
Och apråpå utomlands, så åker ju josefin till Franrike på Söndag och är där en hel månad :(
Men hon kommer ju iaf tillbaka :)
Men dessa stunder blir jag arg på migsjälv att jag inte åkte till Dubai som jag hade kunnat göra!
Av hundra som sökte var det på slutet mellan 5 tjejer (jag en av dom) och dom valde mig, och jag sa nej.
NEJ???? Varför??? ja, vem fan kan svara på den frågan! =/
Men nu kurrrrrrarrrrr magen :)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0