Torsdag 01.04.10

Första April idag, har inte än blivir lurad iaf.. får se dagen är inte slut-.-
Dagen hitills har varit bra, har varit i stallet.
red Bistro vi tränade lite galopp om byten, men den stressiga hästen hoppade ju bara rakt upp i lufetn^^ men gick ganskla bra ändå tycker jag:) Det var tydligen vår sista lektion också så de är nice, en till kurs avklarad:D
NU ska vi snart lära hos hur man rider i ridteori och sedan hur vi ska mata våra hästar i foderkunskap..
detta är tråkiga lektioner men bra förberedning inför hästskötar examen:)
Sedan ska jag ta min bil å åka till kungsbacka, hoppas att det fina vädret vi har här är där också så vi kan rida ut :)
Längtar som en jude tills min egna lilla hestihest kommer :)
Nej men ha ett bra påsklov nu!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0