Onsdag 21.04.10

en liten snabbis nu innan jag kör Jessica till sjukhuset snäll som man är:)
Haft religonprov nu på morgonen gick la OK iaf ^^
Läste nyss på aftonbladet om en man i Grönås som blivit jagad av en björn när han var ute och red, FYFAN! jag är glad man har häst här nere så här års:)
Appråpå det då, red min lilla sagohäst igår, självklart skulle ju solen gå i moln och det skulle börja blåsa, och i slutet av ridturen regan. Men ridturen gick bra, red bara en 20-30min, och han va pigg och glad:)
Idag tänkte jag bara ta ett lättare dressyrpass på Fjellare för att känna lite på han.
Så kan det vara.
Inte många dagar kvar tills man är i Kreta nu:) om flygeln nu går, men det gör dom har jag besämt!
Peace out

Kommentarer
Postat av: syster

Sol och Bad! :)

2010-04-27 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0