Måndag 12.04.10

Hemma från Tyskland.
Efter en VÄLDIGT intensiv vecka i tyskland är jag nu  Pontus säng med en godis påse vid sidan^^
Magsjuka drabbades på söndag natten när vi skulle åka så vi vart fördröjda ett halvt dygn.
Men vid 1 på dagen på måndagen började resan.
Kom fram vid 10 på kvällen.
Tisdag så red pontus 5 dressyr pass för den Tyska dressyrtränaren och domaren Kurt!
En rolig typ som visade sig vara bra.
På onsdagen drabbas Pontus av magsjuka och blir liggandes hela dagen på hotellrummet å spy.
Denna dag var det terräng/hopp träninge för svenska landslagstränaren Jan.
Så Hans pappa red alla 3 hästarna och fick en träningsvärk sen haha^^
På Torsdagen red Pontus iaf ett halvt pass innan han inte orkade mera.
Fredagen mådde han bättre och han red Crozz för sin pappa för då va träningslägret slut och folk började rulla mot tävlingsplatsen Bad segeberg, det gjorde så småningom vi med.
Lördag vart det iaf lite chill på det nya mycket mysigare stället.
Och på Söndag Tävling.
Han slutade med Crozz placerad på en 11e plats.
Vad har jag gjort alla dessa dagar då?
Jag har varit  den bästa hästskötaren som finns, borstat promenerat MIL!pussat och allt annat en hästsköatre gör.
Men det har vart roligt iaf:)
Pontus är nu på skolan, när han kommer hem ska han få lufta mina däck på bilen innan jag tar och beger mej till Halmstad igen...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0