7;September

jaha, kom till skolan vid halv12 idag, kollade på chemat och gissa? inga lektioner
iaf så nu har skrivit klart min stallshef  rapport så ska åka med den till stallet.
Sen så har jag fixat praktikplats hos pontus Wetsergren  i Södertälje.
Ska åka bil dit första gången sen får det kanske bli så att jag tar pendeln.
Jag jobbar mellan 7 och 4 varje dag, pendeln går från älvsjö 06:20 är framme typ halv8, men dom sa det var okej, men jag hittar ju inte direkt^¨
Får hoppas det blir bra, det var några andra som ocksåhade praktik där.
Jag kan tänka mej att många vill vara där^^
Iaf  så är jag glad nu, får hoppas det blir bättre än praktiken i våras iaf=)

för övrigt saknar jag min häst så jäcla mycket nu!
Och jag har 0kr pengar och 0kg mat
känns jätte bra!

Peace


Kommentarer
Postat av: bästa kusinen Frida

åååh!! roligt att du fick praktikplats hos honom!! men du! när har du praktiken då?? jag kan nog ordna en bil till dig då.. ;P bara för att jag är så jävla bäst! puss

2009-09-08 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0