25:September

Jaha då var det helg då.
Om alla praktik veckorna går så fort som denna vecka har gått så kommer det gå väldigt fort!!
Idag fick jag en massa beröm för hon tycker jag är så duktig^^
den tjejen som jag brukar jobba med som jag skrev igår, hon va inte där idag, så jag hade alla stallen själv.
Men eftersom som sagt det inte är nån mockning så var det lugnt.
Dom sa att hon skulle komma vid 11 men det gjorde hon inte, jag mådde jätte dåligt själv.
Äckliga mensvärk! tar fan kål på en ibland.
Iaf så, efter lunch red jag på en riktigt sötnos:)
Först på volten, han är 6år, men han kan inte så mycket för han har vart på blommeröd och vart galopphäst.
Så red där så kollade Elsa på medan jag red, och jag fick en massa beröm(: det är alltid lika kul att få^^
Sen red jag ut typ1timme själv på honom.
Synd att han är ponny annars hade det vart bud på att köpa han, underbar kille som kommer bli jätte duktig!
här är iaf en bild på han=)
Väntar på att Victor ska komma hem nu, jag är jätte hungrig! skulle lätt kunna äta en älg!
Aja ha en bra helg nu alla:)
JAg åker hem till Ljusdal nästa helg förresten :D
RÖJ blire då!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0