22;September

Yes, andra dagen på praktiken nu då.
Alltså man gör ju inte så mycket som är jobbigt, eftersom dom kör på nå speciel bädd så mockar man inte alls, utan vänder typ och gömer bajset lite konstigt menmen.
Och dom är trevliga så.
På lördag ska jag gå en kurs (som jag får gratis) på täbby, så efter det får jag amatör ponny tränar licens.
De ni bara att satsa;) haha
Hon tyckte de va synd att jag inte var 18, så jag kunna starta en av hennes ponnysar i oktober^^
Iaf nu har vi gjort sockerkaka efter mycket om moment nu är den gjord och står i ugnen:)
Har precis duschat, och jag kommer ALDRIG gå ner dit igen ensam.:S
Det lät precis som att det var en flicka som sa "hej" och jag hål fan på att dö!
har nog aldrig duschat så snabbt i mitt liv!
Nu verkar det som att victor har duschart klart också.
KAKA!!!!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0