19;September

Alltså.. GUUD vilken perfekt kväll det vart igår!.
Först var vi några stycken hemma hos Christan, spelade öl spel och " jag har aldrig" vi vart nog riktigt fulla allihop. Sen vart det utgång till JV, va inte så mkt folk där, men det gjorde inte oss nåt, så vi skuttade alla ut och dansade. Mamma var där fast hon dansa inte (som tur va ^^).
Resten av kvällen var typ helt perekt!
Den roligaste utgången på riktigt, riktigt länge!
På hemvägen gjorde jag och Robin sällskap NOSTALGI till tusen!
Var riktigt full då, och vi pratade på, så jag kan lätt ha sagt nåt som jag inte borde berättat haha^^
Men det var iaf en riktigt lyckad kväll, men underbara gamla vänner=)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0