13;September

Idag har det hänt lite olika roliga saker:)
Jag har köpt nya fina ridbyxor, för jag har en sån snäll mamma:)
Sen så har jag bytt praktik plats, har ju haft ltie ånger för jag skulle vara hos Pontus.
Så igår va det en tjej som jag skrev och fråga om praktik plats hos för nån vecka sen som svara.
Och idag skrev hon att jag fick komma, så jag ska vara där hos en massa fina ARABER =)
Och på Torsdag efter skolan åker jag ju hem till ljusdal och får träffa min underbara arab.
Och imorse när jag vaknade och kollade på mobilen och såg datumet, så började jag räkna.
Och för ett halvår sedan den 13de, hände transportolyckan usch...
Men han lever och jag älskar han=).

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0