12;September

Hejsan alla glada:)
Jag är riktigt glad, mamma har ÄNTLIGEN kommit hem från Finland så jag kan ringa henne och be om råd:)
Jag åker hem på Torsdag när skolan slutat alltså hem till LJUSDAL:D
Då ska jag pussa en massa på min ponny och lika mycket på min katt:)
Låter nog töntigt men utan dom två skulle min värld inte riktigt gå runt.
Sen på Söndagen åker jag till sthlm till Victor:)
Också får jag låna bil av Min kusin Frida:)
Så kan mamma äntligen sälja Oplen^^

idag har vi städat så nu är det fint i våran lilla "Lägenhet" igen.
Vi är faktist lite taggade på att gå ut, men har ju ont om pengar dock=/
Aja kanske sparar det till nästa helg då:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0