8;Oktober

Ja detta va ju kul...
Hemma sjuk idag också, helt täppt i näsan,feber och ett huvud som tar död på mej!
Men på dagen piggnade jag till och jag å victor åkte till Nacka forum och tittade lite:)
Vart en stickad tröja och leggins=)
Nu är Victor på träning ovch jag har precis sett sista avsnittet som finns ute på " The vampire diarie" som ajg kan tipsa ALLA om!
sjukt mycket bättre än true blod!
Jag tycker att true blod är för ja gammel dags?
Iaf se den! den är super:)
Jag blir hemma imorgon med, Elsa (praktik värden) tycker jag ska stanna hemma en dag till och ha helgen på mej att bli bättre:)
Jag älskar min praktik plats måste jag bara säga!
Underbara hästar, och alla människor där är underbara:)
Iaf ska nog ta några alvedon nu
Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var kan man se avsnitten till The Vampire Diaries? :)

2009-10-11 @ 08:13:50
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0