4;Oktober

Igår var det rocknight!
Hmm alltså, det var inte jätte roligt, igentligen vet jag itne varför.
Men jag fick träffa Anton och det tyckte jag var jätte roligt:) eftersom man inte springer på honom varje dag precis^^
Också spelade ju kristes utseende och dom suger så jävla hårt!
Vi gick ut alldeles för tidigt också, det sög också.
Också är vissa människor dumma i huvudet så man vill bara döda dom!
Medans andra är kramgoa:)

Ska nog snart till stallet, ska inte rida idag, det är jag för sleten för.
Ska köra lite horsmanship tänkte jag.
Igår var vi ute och galopperade lite, det behövde jag rensa tankarna liksom.
Sen åker jag tillbaka till stockholm vid 4-5 tror jag, och ska äta hos farmor kl1.
Men ha en bra dag nu då alla:)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0