3;Oktober

Har inte skrivit på några dagar.
Men har ju inte haft tid^^
kom hem till ljusdal på torsdag kväll.
Sen igår va det fest! förkrök här i mammas lägenhet, men lite mariokart.
Sen utgång på Järnvägs.
Idag mår jag riktigt jävla dåligt! vaknade imorse då han jag en strumpa och jeansen på mej, sen hade jag knäppt upp bh:n men inte tagit av den.. Hmm
Meningen att det ska vara fest ikv med. men får se, ska chilla nu några timmar, sen ska jag rida affe.
Det blir bäst om jag inte kommenterar mera om kvällen igår.
Några bilder vart det iaf, lägger upp några här, resten får ni se på Facebook=)

MOHAHA
 
The GANG, minus mej och Elina på bild.

Ibalnd kan man fatta vrf folk kallar mej Anka;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0